
Lietuvos pasirengimas ekstremalioms situacijoms
KLAIPĖDOS LOPŠELIO-DARŽELIO „INKARĖLIS“ 2021 METŲ VEIKLOS KOKYBĖS VERTINIMO IR ĮSIVERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖS ANALIZĖ, IŠVADOS
KLAIPĖDOS LOPŠELIO-DARŽELIO „INKARĖLIS“ 2020 METŲ VEIKLOS KOKYBĖS VERTINIMO IR ĮSIVERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖS ANALIZĖ, IŠVADOS
2o2o m. veiklos kokybės rezultatų suvestinė
KLAIPĖDOS LOPŠELIO-DARŽELIO „INKARĖLIS” 2019 METŲ VEIKLOS KOKYBĖS VERTINIMO IR ĮSIVERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖ
Vadovaujantis Klaipėdos miesto savivaldybės tarybos 2012 m. gruodžio 20 d. sprendimu Nr. T2-321 patvirtinto Klaipėdos neformaliojo švietimo mokyklų veiklos išorinio vertinimo tvarkos aprašo 3 priede pateiktais 2019 m. lapkričio – gruodžio mėnesiais atliktas 2019 m. Klaipėdos lopšelio-darželio „Inkarėlis” platusis įstaigos veiklos kokybės vertinimas ir įsivertinimas. Įstaigos 2019 metų veiklos kokybės vertinimo ir įsivertinimo tyrime dalyvavo 100 % pedagogų, 80 % aptarnaujančio personalo, 48 % tėvų. Pateikta anketa, kurioje vertintos šios vertinimo sritys:
1. Ikimokyklinio ugdymo mokyklos (toliau – IUM) kultūra.
2. Vaiko ugdymas ir ugdymasis.
3. Vaiko ugdymo(si) pasiekimai.
4. Parama ir pagalba vaikui, šeimai.
5. IUM valdymas.
Atlikus anketinės apklausos analizę nustatyta, kad įstaigoje geriausiai vertinami šie veiklos rodikliai (3 ir 4 lygių suma):
1 srityje „IUM kultūra“:
2 srityje „Vaiko ugdymas ir ugdymasis“:
3 srityje „Vaiko ugdymo(si) pasiekimai“:
4 srityje „Parama ir pagalba vaikui, šeimai“:
5 srityje „Ikimokyklinio ugdymo mokyklos valdymas“:
Silpniausiai vertinti šie rodikliai:
Sritis |
Temos |
Dominuojantis lygis |
1 lygis |
2 lygis |
3 lygis |
4 lygis |
|
1.1. Etosas (socialinės grupės priimtų normų, reguliuojančių jos narių elgesį, visuma) |
4 |
– |
6,2% |
43,3% |
50,5% |
1.2.Ugdymo įstaigos įvaizdis |
4 |
– |
3,8% |
46,2% |
50% |
|
1.3.Ugdymo įstaigos vidaus ir išorės ryšiai |
3 |
– |
5,7% |
60% |
34,3% |
|
|
2.1.Ugdymo turinys |
3 |
– |
7,8% |
49,2% |
43% |
2.2.Ugdymo(si) turinio ir procedūrų planavimas |
4 |
– |
1,6% |
40,7% |
57,7% |
|
2.3. Ugdymo(si) proceso kokybė |
4 |
– |
3,4% |
46,3% |
50,3% |
|
2.4. Šeimos ir mokyklos bendravimas ugdymo procese |
4 |
– |
6,3% |
44,7% |
49% |
|
|
3.1.Vaiko raidos ir pasiekimų vertinimas |
3 |
– |
4% |
53,5% |
42,5% |
3.2.Vaiko pasiekimų kokybė |
3 |
– |
2% |
54,3% |
43,7% |
|
|
4.1.Vaiko teisių garantavimas ir atstovavimas |
3 |
– |
9,4% |
55,6% |
35% |
4.2.Vaiko poreikių tenkinimas |
3 |
– |
13% |
56% |
31% |
|
|
5.1.IUM veiklos planavimas |
3 |
– |
4% |
50% |
46% |
5.2.IUM įsivertinimas |
3 |
– |
3% |
57,5% |
39,5% |
|
5.3.Vadovavimo stilius |
3 |
– |
7,4% |
57,6% |
35% |
|
5.4.Materialinių išteklių valdymas |
3 |
– |
3% |
54% |
43% |